1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
-
mateush
- Site Admin
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
- Auto: 997TT
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: mateush » sob lut 07, 2009 21:07
Nie byla w montowana w M3 E46.
Podales nr skrzyni RMFD ktory pokazuje sie w grupie z olejem do skrzyni i dlatego wywala tyle aut w liscie.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
-
PMN
- Posty: 60
- Rejestracja: czw gru 14, 2006 22:59
- Lokalizacja: Waw
Post
autor: PMN » wt lut 17, 2009 22:29
Jako ciekawostka:
Seryjna skrzynia z S50B30 5bieg, wytrzymuje 950Nm. Potem się rozpada

ET 10.2s; 1.406s 60ft - streetlegal M3Turbo
-
Marcin_Os
- Posty: 2703
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Marcin_Os » śr lut 18, 2009 20:07
PMN pisze:Jako ciekawostka:
Seryjna skrzynia z S50B30 5bieg, wytrzymuje 950Nm. Potem się rozpada

A to tak u Ciebie tylko wyszło czy są jeszcze jakieś inne znane przypadki?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
-
PMN
- Posty: 60
- Rejestracja: czw gru 14, 2006 22:59
- Lokalizacja: Waw
Post
autor: PMN » czw lut 19, 2009 16:26
Experymentalnie sprawdziłem tylko jedną niestety.
BTW. Os_ ale Ty postów natłukłeś

-
Marcin_Os
- Posty: 2703
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Marcin_Os » czw lut 19, 2009 22:05
Ja właśnie zastanawiam się jak to będzie u mnie. Czy są jakieś elementy które można wzmocnić? Wiesz coś o tym.
P.S.
Trochę się tłucze ale na temat ;-)
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
-
PMN
- Posty: 60
- Rejestracja: czw gru 14, 2006 22:59
- Lokalizacja: Waw
Post
autor: PMN » pt lut 20, 2009 00:09
Jeszcze nie wiem co w skrzyni klęknęło. Zakładałem skrzynie w b.db. stanie po małym przebiegu. Jeszcze nie rozebrana.
950Nm to sporo, jak to się ma do Twojego kompresora?
ET 10.2s; 1.406s 60ft - streetlegal M3Turbo
-
Bombel
- Posty: 2370
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: Bombel » pt lut 20, 2009 00:13
Dobrze, że te skrzynie 5 biegów nie są jakieś drogie bardzo... Tak, jak np, sześciobiegówki.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
-
PMN
- Posty: 60
- Rejestracja: czw gru 14, 2006 22:59
- Lokalizacja: Waw
Post
autor: PMN » pt lut 20, 2009 12:00
Jak mnie kryzys nie zje, to mam nadzieję niedługo sprawdzić wytrzymałość skrzyni z S54B32
Pomału zastanawiam się po co mi nadwozie w tym samochodzie. Wszystko i tak wybucha na hamownii

-
maleckis
- Posty: 78
- Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:58
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: maleckis » pt lut 20, 2009 13:09
Piotrek, dobijamy właśnie do 11 tys. km od wydmuchania uszczelki
Co prawda, nie mamy 950 Nm

-
PMN
- Posty: 60
- Rejestracja: czw gru 14, 2006 22:59
- Lokalizacja: Waw
Post
autor: PMN » pt lut 20, 2009 15:06
11tyś km. ... hmmm... jak się dobrze zastanowić, to Ciekaw jestem ile mniej moje padło przejechało po hamownii

ET 10.2s; 1.406s 60ft - streetlegal M3Turbo